100zł Rabatu za każde 1000zł wydane! Tylko do końca kwietnia
×

Firma spedycyjna DTS Transport

Procedury odbioru przesyłki:


Pracownik operatora logistycznego ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta
   
Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych

W momencie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności np. uszkodzenie opakowania przesyłki, podpisz list przewozowy z adnotacją "opakowanie uszkodzone". Następnie rozpakuj przesyłkę i w obecności kuriera sprawdź, czy jej zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia elementów wypełnij z pracownikiem protokół szkody. Tylko protokół szkody wypełniony przy odbiorze będzie podstawą do dalszej reklamacji

Sprawdź zawartość przesyłki pod kątem zgodności z zamówieniem (np, kolor, ilość elementów/brył), o wszelkich niezgodnościach natychmiast nas poinformuj

Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności, złóż reklamacje: Formularz Reklamacyjny

Pamiętaj, że w momencie podpisania dokumentu odbioru na Ciebie przechodzi odpowiedzialność za uszkodzenia rzeczy sprzedane

Product added to wishlist
Product added to compare.

Korzystając z naszego sklepu wyrażasz zgodę na zapis lub odczyt plików cookies wg ustawień przeglądarki.